Transparent Sexy Pink Heart
Transparent Sexy Pink Heart

Thursday 20 March 2014

KOnvokesyen daY

Assalamualaikum...

Lama dah tak update blog..naik berhabuk blog hahaha..
Alhamdullilah pada 11/03/2014 aku telah berjaya memperolehi segulung Diploma Kejuruteraan Mekanikal di Politeknik Kota Bharu di majlis konvokesyen PKB kali ke -27...


Family juga berada di samping saya sempena hari bahagia yang diimpikan sejak sekolah lagi...
Dan bersyukur sangat impian ingin bergraduat bersama tersayang telah tercapai..


Family yang sentiasa ada masa aku susah n senang..Ini adalah hadiah untuk mak n ayah aku ...Terima kasih atas segalanya...


bersama si dia...alhamdullilah kami konvo bersama juga akhirnya....


Akhirkata tahniah buat kawan2 aku kerana impian kita semua dah tercapai..semoga diharapkan korg sume berjaya didunia n akhirat...aku sentiasa merindui Dpt 6A batch dis 2010 :')


sebahagian dari kami Dpt 6a batch dis2010..

sleeppy time :)
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz................zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

No comments:

Post a Comment